Masterclass sales innovatie
Past je sales aanpak nog in de nieuwe koopreis van je klant?
In de ‘masterclass sales innovatie in B2B’ draait het om:
- bewustwording van de veranderingen in sales
- overtuiging rondom intensieve samenwerking met marketing
- nieuwe online verkooptools
- en het klaarstomen van het salesteam van de toekomst
Voor wie is deze masterclass sales innovatie in B2B geschikt?
- B2B salesteams in MKB die merken dat het rendement terugloopt ongeacht hun inspanningen
- Commercieel directeuren, salesmanagers en account managers binnen en buiten

- Marketingmanagers en –medewerkers die beter willen samenwerken met het salesteam
Inhoud masterclass sales innovatie in B2B:
- het hoe, wat en waarom van sales innovatie
- hoe identificeer ik klanten online?
- fasen in de online koopreis
- plan van aanpak en doelstellingen
- professionele aanwezigheid, leads opsporen en aantrekken
- smarketing (samenwerking sales & marketing)
- hoe pak ik als verkoper online het podium en word ik die klantmagneet?
- welke noodzakelijke competenties heeft een succesvolle sales expert?
Wat levert de masterclass op?

- handvatten voor een toekomstbestendig salesteam
- concreet stappenplan om direct aan de slag te gaan
- bewustwording bij salesteam, geen uitvluchten of excuses meer
- lagere saleskosten
- nog betere klantenbinding door sales aanpak afgestemd op klantwensen
- betere concurrentiepositie
Willen jullie ook het salesteam van de toekomst worden?
Deze masterclass wordt incompany aangeboden.
Je kunt individueel deelnemen via open inschrijving.
Geef hier je interesse aan, dan neem ik contact met je op.
Referenties
Wij hebben de training als zeer waardevol ervaren, er zijn ons mogelijkheden aangedragen waar wij wellicht niet zo snel aan zouden denken. Als ik het moet omschrijven zou ik het ‘een innovatieve training’ willen noemen.
Albert van Lohuizen, Brink Climate Systems
Lees hier alle referenties
over ons